Med dagens økonomi, og fyringer opstår som følge af disse økonomiske vilkår, vælger flere og flere mennesker for at starte deres egen virksomhed. På grund af den lave etableringsomkostninger udbredelsen af hjemme-baserede virksomheder er stigende, mange af disse startet af mand og kone hold.
Med overgangen fra virksomhedernes verden til de hjem-baseret, par er at finde, at et nyt sæt af problemer opstår. To store områder af betydning er i arenaen corporate overskud og kommunikation med medarbejdere. Dette sker gennem evalueringer, anmeldelser, møder eller et selskab nyhedsbrev skitserer selskab politikker og nyheder. Alle administratorer indse, at en lykkelig og informeret medarbejder er mere effektive og produktive; i realiteten øge deres fortjeneste.
Forskning på martial separation og skilsmisse tyder på to af de vigtigste årsager til separation og skilsmisse er kommunikation og penge, meget gerne corporate bekymringer. Tidligere ægtefæller arbejdede i deres respektive arbejdspladser og kom hjem til at diskutere, hvad der foregik på arbejdspladsen. I realiteten var de sparringspartnere for hinanden. Med flytningen til hjemmefronten, især med etablering af virksomheder sammen, er sparringspartnere væk.
I realiteten kan placere par i en nystartet virksomhed medføre et utal af problemer, tidligere set kun i virksomhedernes verden, ud over de normale anstødssten for opstart af en virksomhed. For mange par arbejder sammen ikke er praktiserende gode kommunikationsevner. Manglende kommunikation, kan forårsage en ægtefælle til at føle, at han eller hun bærer alle forretnings- og monetære ansvar.
Holde dit ægteskab Solid
Hvis du og din ægtefælle har besluttet at køre en virksomhed sammen, være sikker på at diskutere og skitsere de følgende:
Afgrænse ansvar. Beslutte, hvem der skal håndtere hvad erhvervslivet spørgsmål. Derudover skal du sørge for du både kender hvordan til at udføre disse funktioner. Desværre sygdom opstår – du skal være i stand til at sikkerhedskopiere hinanden i alle aspekter af virksomheden. For eksempel, hvis en af jer gør alle bankkontoudtog, være sikker på din ægtefælle forstår, hvordan dette opnås, så hvis det er nødvendigt, de også kan håndtere dette ansvar. Hvis du har en fastsat procedure og du følger og en måde, du vil have det gjort, udgør en disposition, så det er gennemført på den måde du ønsker.
Markedsføring, vender tilbage opkald, daglige korrespondance, fakturering, ugentlige og/eller månedlige udgifter, forsyninger, kalender, aftaler, indskud, kontoudtog, gennemførelsen af forretningsplanen, deltagelse i møder (f.eks. salen blandere, nationale grupper, Brugergrupper, osv.) alle skal tages hånd om. Du bliver nødt til at dele disse ansvarsområder mellem dig. Igen, være sikker på du ved, hvordan hver er gennemført, så i en nødsituation, kan du sikkerhedskopiere hinanden.
Afgrænse ansvarsområder ifølge sympatier og antipatier og hvem vil gøre det bedste job. Vi alle har vores lille nicher, og hvis det er noget vi kan lide og gøre godt, vi kan opnå det bedre og mere effektivt. Når ansvar har været afgrænset, udgør en tidsplan for hver vare, du både skal beskæftige sig med. Igen, skal du være i stand til at optræde som hinandens op igen.
Marketing er en væsentlig hindring. De fleste individer kan ikke lide at bruge kolde kald som et medium til at fremme deres forretning. Være sikker på, at begge af du er involveret. Lad ikke én person håndtere dette. Derudover udvikle en markedsføringsstrategi. Vil du markedsføre dagligt, ugentligt, månedligt? Hvilken slags markedsføring vil du gør-reklame, kolde opkald, direct mail osv. Igen, være sikker på jer begge er involveret. Dette er vigtigt fordi penge og markedsføring er bundet sammen. Den mere du marked, de mere opmærksomme bliver markedet af de tjenester, du tilbyder. Hvis kun en enkelt er markedsføring og penge svingende, er der mere spændinger mellem partnerne til at gøre virksomheden succes. Ikke én person skal have til at bære dette på deres skuldre, eller opfatter, at de gør. Derudover med begge ægtefæller markedsføring, en person kan ikke bebrejde den anden for succes eller fiasko i erhvervslivet.
Det vigtigste værktøj
Husk, det vigtigste værktøj har du begge er kommunikation. Forvent ikke din ægtefælle til at læse dine tanker. Holde ægteskab og business separat. Det er svært, især hvis du er hjemme-baseret, men det kan gøres. Hvis du har et problem med måde, din ægtefælle varetagelse af en opgave i erhvervsmiljøet, diskutere det straks. Vent ikke. Lad ikke denne bygge i vrede, der er overført til din personlige forhold. Husk at holde din virksomhed og personlige relationer separat er meget vigtig for overlevelsen af både din virksomhed og dit ægteskab.
I del II i denne artikel vil vi diskutere hvordan til at gennemføre denne strategi.
Copyright 2000, DeFiore virksomheder.
Interesseret i at have din egen succesfulde, hjem baseret creative real estate investering business? Chuck og Sue har været at hjælpe folk starte vellykket home baserede virksomheder til over 17 år, og vi kan hjælpe dig også! At se hvordan, besøg for nyeste gratis tips og tricks, uddannelsesmæssige produkter og coaching i creative real estate investering og hjem baserede virksomheder. Ingen tid til at besøge webstedet? Abonnere på vores gratis “hvordan” Home Business Solutions Digest, det er ligesom at have din egen personlige træner: mailto:[email protected]